tisdag 5 maj 2009

Tisdag

Dagen har varit lång, jag kände mig lättirriterad under förmiddagen och mörka tankar sänkte sig över mitt sinne. Vad hände med den glättiga tjejen som jag var förut, den där som viftade bort problemen med ett "det ordnar sig"?
Hon måste vara gömd någonstans därinne...
Jag bestämde mig att göra om min portfolio, lägga till lite grejer och bygga om utseendet, vilket kändes fruktansvärt befriande och skönt. Lite som en bekräftelse på att jag faktiskt kan trots att min pepp är nere vid fotknölarna.
(Den är inte helt klar än, så kolla inte >_<)

Efter praktiken kom jag hem, åt lite av gårdagens middag, kollade lite på tv och fortsatte sedan med mitt hemsidebyggande. Sen greps LB av plötslig adhd och jag smittades något så oerhört av den så jag sprang genast ut och joggade/powerwalkade två rundor runt Trekanten.
Nu är jag svettig, nöjd och känner mig oerhört duktig - och det börjar att bli en god vana! Snart är min bak lika fast som asfalten utanför din dörr ^_^

Nu ska jag hoppa in i duschen och tvätta bort resterna från den här halvbra dagen. Börja om från början börja om på nytt lalalalala

1 kommentar:

Annie sa...

"lalalalala" hahah, jäla bög ^^ <3