fredag 8 maj 2009

Idag

Idag har jag peppat som fan inför konserten med PJ Harvey och John Parish imorgon. Bara lyssnat på hennes musik och varit lite mer än vanligt kär och förtjust i henne ^^

Haft en helt ok dag på praktiken idag och var dessutom iväg på en arbetsintervju, under lunchen, som verkade gå vägen. Nöjd tjej, kommer hem och städar, lägger in ölen i kylen och väntar på mannen som sen kom hem med god chili från Mississippi Inn. YUMMIE!

Här kommer lite bilder (tagna med min mobilkamera, så ni får stå ut med pixelfesten)

Annie rökte så att det brann på Djurgården. Fan Annie! Folk kunde ha dött!!

Blomster som mannen kom hem med till mig. Färggranna och fulla av kärlek!

Trädblomster vid Vinterviken som jag fluktade på under min promenad/joggingtur i veckan.

Jag inredde balkongen idag med en fåtölj och en stor kista som LB tog hem från sin farmor häromdagen. Mysfaktorn är hög!

3 kommentarer:

Annie sa...

*FARLIG*

Fan vad nice med lite möbler på balkongen! Ser fram emot att möte dem live.

Suzy Newbranch sa...

Yay! Vindrickande på balkongen inom en snar framtid - när det blivit varmare ^_^

Jacke sa...

det ser ju bra mysigt ut på den balkongen! åh, det är nåt jag saknar... balkong och badkar!