fredag 1 maj 2009

Fredag

Idag är en bra dag för idag är det första maj (=ledigt), min karl är ledig, solen skiner på balkongen och på eftermiddagen ska jag träffa finaste Annie och mysa på den bästa uteserveringen på söder!

Jag gick tydligen i sömnen inatt, för jag minns INTE att jag, som LB återberättade nyss, att jag stod och sa åt honom att han skulle komma och lägga sig i sängen, från soffan, vid halv fyra imorse. Coolt, I've still got it in me! Men kroppen verkar gå mer på autopilot, så det verkar som att jag bara gör sånt som jag brukar göra, fast i sömnen. Jag hade önskat mig något mer bisarrt kanske.

Vaknade av att jag låg och tänkte på hur mycket jag ville ha det där jobbet som jag var på intervju för häromdagen. Har försökt att inte bygga upp några förväntningar, men det är svårt när jobbet verkar så otroligt bra. Sen blev det bara ännu svårare att sova vidare trots att klockan bara var nio, så jag gick upp och nu ligger jag i soffan och viftar bort förväntningstankarna. Ska nog ta mig ut på en promenad runt sjön och friska upp huvudet.

Inga kommentarer: