måndag 11 maj 2009

Bloody Fucking Monday

Jag måste ha PMS eller nåt liknande för jag går omkring och är sur på typ ingenting och så blir jag sur på mig själv för att jag surar över inget, cirkeln sluts och det blir inte bättre av att det är måndag.
Aja, det verkar iaf fixa sig med jobb, även om jag får börja väldigt sent på månaden vilket kommer betyda typ nada pengar i juli, men om jag har disciplin nog att lägga undan pengar så kanske jag kan leva gott ändå.
Någon semester utomlands kan jag ju glömma, men det kanske blir något till i vinter istället.

NOG SURAT! Nu ska jag lista saker och personer som gör mig glad istället.
(Utan inbördes ordning)
* Min mamma (som iofs kan göra mig fruktansvärt arg ibland också, men oftast värmer hon mitt hjärta)
* Annie - Snuffsan 4 ever <3
* Nina
* Hedvig
* LB
* Alla mina andra fina vänner (ni vet vilka ni är ^^)
* God mat
* Blommor
* Att min största idol PJ Harvey vinkade till mig i lördags
* Min nya kamera som tar superbra bilder
* Att jag kan bada badkar hemma närhelst jag vill
* Att sitta på balkongen när det är varmt och soligt
* Pengar
* Vackra ord
* Gulliga djur
+ massa annat också. Men det var det jag kom på just nu och genast är jag lite gladare. :)

Inga kommentarer: