tisdag 12 maj 2009

Äh

Jag ångrade mig.

3 kommentarer:

Annie sa...

THANK GOD

Fredrik Adolvsson sa...

NOES!

Om du menade ångrade dig med att byta till Tumblr, alltså. Jag älskar verktyget, och den sociala biten (även om den inte är nödvändig för att uppskatta Tumblr som verktyg), den är snyggare både utvändigt och invändigt, och den är i allra högsta grad mer funktionabel än Blogger.

Bara en sådan sak som layouts. Huvudvärksframkallande att pyssla med i Blogger, en barnlek i Tumblr.

Bloggandet för mig har aldrig varit så roligt som när jag bytte till Tumblr. Faktum var att det var vad som hjälpte mig komma igång igen, efter en lång periods total bloggtorka. Tumblr gjorde bloggandet roligt igen. Det, du.

Jag älskar Tumblr så mycket att jag skriver den här långa hyllnings/propagandakommentaren. Plus att jag hållit mig vaken hela natten, det brukar få orden att skena iväg utan nämnbar kontroll. Vroom, vrooooooooom.

För övrigt verkar kreativa människor frodas på Tumblr, dom är lätta att hitta och stöta på där. Framför sådana som håller på med bild, fotar eller tecknar, men även musiker finns det gott om och sådana som mest diggar text förstås. Kreativt folk av alla de slag. Gott om. Och så vidare.

Och om du menade att du ångrade dig angående något helt annat så, uh, kan du ju låtsas att jag skrev den här propagandaranten under föregående inlägg.

Skål, glad påsk och god middag!

Suzy Newbranch sa...

Asså jag ligger lite i valet och kvalet. Du får ju Tumblr att verkligen framstå som något fantastiskt och nu överväger jag faktiskt på riktigt... Kanske byter redan idag? Måste pula med layouten lite mera bara...

Tack för peppen!!