måndag 3 november 2008

Vad är dealen?!

Seriöst. Vad fan är dealen med ryssar och deras jävla "ärlighet"?
Jag har hittills fått höra från mammas väninnor att "fan vad tjock du har blivit" och jag fattar ingenting. Vaddå tjock? VADDÅ TJOCK?!?
Jag mår fantastiskt och är supernöjd med min kropp och tänker fan i helvete heller utveckla någon jävla bulimi pga det här.
Anledningen till att de tycker att jag blivit "tjock" är troligtvis för att när de sist såg mig så var jag neurotisk och aptitlös, därmed undernärd.
Nu är jag lugn, glad och älskar mat och har naturligtvis gått upp lite i vikt, NORMALVIKT dvs. Att ha strl 40 i brallor och 38 på överdelen är INTE att vara tjock.
Tills ryssjävlarna kommer och förstör. Liksom, vem faaan bad om din åsikt?! Nu sitter jag och är mest förbannad över att man som tjej aldrig kan lugna ner sig och vara nöjd med hur man faktiskt ser ut, gilla läget liksom.

Fuck you, era cellulitangstare. Jag tänker äta min bulle och må bra över det.

1 kommentar:

Annie sa...

YOU GO! :* Du är den snyggaste jag vet!