torsdag 6 november 2008

Bush lämnar över makten



Barack Obama är president och teh irony att han dessutom heter Hussein i mellannamn.
Ironin är bländande!

Hail Barack Obama Hussein!
Skönt att bli av med den där stofilen Bush. Fast jag vet iofs inte mycket om vad Obama har att erbjuda och vad han kan infria. Bara att han är demokrat och verkar vettig.
Japp...så det där var alltså min smarta replik till USA:s nya president och maktskiftet och allt det dära.
lol.

Hursomhelst. Gårdagen spenderades på jobbet, hemma hos mamma, hemma i badkaret och sedan på Musslan med alla fina vänner. Jag fick ett VIP-kort av bartendern för att han kände igen mig sedan många andra gånger tidigare, jag känner mig utvald och stolt!
Kortet ger mig hela 15% rabatt i baren och på all deras mat. Så jävla WIN!

Idag vaknade jag sjukligt bakfull och har fortfarande ont i huvudet. Har påbörjat flyttpackandet och har hittills städat ur en garderob av tre möjliga.
Jag bävar inför att packa köksutrustningen, hatar verkligen att slå in saker i tidningspapper för att inte tala om att packa upp det sen.
Trist att packa i överlag, men det måste ju göras. På tisdag flyttar vi till gettot och då måste vi ha packat klart. Jag har blandade känslor inför flytten och jag känner att det gör lite ont i bröstet att lämna den här lägenheten nu när vi ändå bott här i 2 och ett halvt år.
Usch, jag måste sluta vara så nostalgisk.

Imorgon fyller jag år! Jag känner mig inte en dag över 18 och jag har bestämt mig för att tiden bara är ett mänskligt påfund som inte finns egentligen. Därför fyller jag 18 imorgon och inte något jävla 26.

Inga kommentarer: